Selasa, 5 Ogos 2008

Hari Ketiga...

Kat bilik Khalid, bilik aku tak tau lagi kat ner, dengar-dengar tingkat 1...kena bincang ngan Khalid dan Timbalan Pengarah HEA, PM Yusri....tapi tetap kena tunggu Khalid balik dulu.....

Kad staf sementara...name tag yang betul kena tunggu no staff dulu, baru bleh buat...so name tag ni mesti selalu pakai kalau di dalam kampus..

Hari kedua tak banyak yang berubah pasal aku memang xder keje lagi ni, tugas-tugas pun x tau lagi. About Segamat ni, nak makan susah sikit pasal kedai makan kureng sesangat kat sini...lauk ikan laut susah sikit nak jumpa pasal jauh dari laut...kata orang sini la...Staf-staf aku banyak yang dah berkeluarga..so masih mencari geng-geng yang sekepala...harap-harap bleh jumpe dalam minggu ni...semalam makan dengan en Khairul (Timbalan Pendaftar @ Bos aku) kat Nasir Corner (Bandar Segamat) sedap gak lauk dier...hehehe...nak tambah nasi segan la pulak...next time kut...hehehe...Minggu depan aku kena gi Kursus Attachment Penolong Pendaftar Baru di Intekma Resort and Convention Centre dari 12-23 Ogos..macam lama jer...hehehe...Ok that all for today....Assalammualaikum...........

Tiada ulasan: