Selasa, 5 Ogos 2008

Meeting pertama yang aku hadiri di UiTM Johor....

Hari ini bersamaan 5 Ogos 2008, aku menghadiri meeting Perancangan Strategik UiTM Johor. Untuk menghadiri meeting yang tiba-tiba kena pergi ni, aku terpaksa membeli necktie baru kerana aku tak pakai necktie pun hari ni...terbang duit RM18.00..hehehe. Tapi demi untuk peraturan aku kena berkorban gak....Meeting ni lebih kurang untuk memantapkan lagi UiTM Johor. Antara matlamat utama yang aku sempat salin ialah :

A.) Program Akademik dan Kemasukan Pelajar (Enrolmen)

B.) Pembelajaran dan Pengajaran

C.) Model Pelajar Cemerlang

D.) Penyelidikan, penerbitan dan inovasi

E.) Pembangunan Sumber Manusia

F.) Jaringan Kerjasama dan Perkongsian Pintar

G.) Persekitaran, Kesihatan, Kawalan dan Keselamatan

H.) Kepimpinan dan Pengurusan yang menjurus ke arah pencapaian keputusan.

I.) Pengurusan Krisis

Kesimpulannya...aku akan mendapat banyak kerja untuk benda-benda ni....kerja camne? aku pun tak tahu lagi....kena tunggu arahan dari bos la n tunggu khalid balik ke sini dulu...hehehe

Tiada ulasan: