Ahad, 13 Disember 2009

Staf Aku

Yang nier separuh jer dari keseluruhan staf aku.....

Macam-macam perangai dan ragam staf kadang-kadang menghiburkan kita. Arahan yang jelas terhadap sesuatu perkara amat membantu aku walaupun kadang-kadang kesilapan itu terpaksa aku tanggung...hehehe. Aku suka tengok jika staf aku mampu berdiri atas kaki sendiri, ye lah psl x perlu la nak cakap banyak kali. Bagi staf yang senior rasanya dah tau apa yang perlu dibuat dan jangan buat. Baru-baru nier aku banyak bagi souvenier kat diaorang, yang Sabah punya ada, yang Singapore punya ada. Bukan main hepi memasing. Rentetan hari Kualiti baru-baru nier aku rasa masih banyak perlu aku lakukan bersama staf2 aku kat sini. Mungkin tahun 2009 merupakan tahun transformasi sepenuhnya di tempat aku. Transformasi dari segi apa? Attitude, Minat Bekerja dan Keinginan untuk menjadi yang terbaik. Untuk staf aku, tunjukkanlah keajaiban korang dan buat la HEA nier yang paling berjaya kat sini....adios....

Tiada ulasan: