Jumaat, 25 Disember 2009

Citer keje hujung minggu....

Jgn x caya, aku dulu pernah tetido cenggini....

Jadi kucing best, membute je kejenyer...kuikuikui

Semalam, ramai dah staf cuti dan start balik bila dah kul 5. Aku plak terpaksa melupakan cuti hujung miggu. Hari nier terpaksa bekerja untuk menyiapkan beberapa perkara sebelum pendaftaran pelajar pada hari ahad nier. Selain tuer, sesekali pergi gak ke Blok U & C untuk memantau kerja-kerja penyusunan kerusi meja kat bilik kuliah (Epy jd mandor hari nier kat situ - aku paksa dier dtg rini, kejam giler...kuikui).

Malam tadi plak, letrik xder dalam kampus stat kul 11 mlm (kul 2 baru ada). Nak x nak terpaksa tido dalam kepanasan (nak tido hotel, rasa rugi la plak..kuikuikui). Pagi nier seawal kul 7.45 am dah masuk opis, tup-tup e-mail x bleh bukak (tambah satu lagi tensen). Dah la banyak lagi mende yang nak kena e-mail pd KP nier. Ada sorang staf keselamatan tanya aku "x balik ker?"..hehehe. Nak uat camner, keje my top priority, jwb aku. Sembahyang jumaat td pun ada 3 saf jer kat Masjid Assyakirin (just harap bdk2 PM n Buruh Binaan jer cuti2 cenggini).

Tapi sok aku nak cuti gak, aku nak gi Melaka tengok wayang citer Avatar...hehehe. Hari Ahad dah kene bagi full commitment untuk Pendaftaran Pelajar Baru. Lupa nak wish, kalo ada masalah jgn lupa cari aku....aku sentiasa sudi membantu...adios....

Tiada ulasan: