Rabu, 23 Disember 2009

Soal Jawab Orang Yang Dituduh sebagai Mat Rempit


S : Kenapa berlumba?
J : Aku juga mempunyai naluri seorang jaguh macam Hang Tuah / Mat Kilau

S : Kenapa anda bawa motor dengan laju?
J : Ada hantu kejar aku.

S : Kenapa anda modified enjin motor?
J : Aku tengok meter motor sampai 180km/j, kalo enjin standet tak cecah pun

S : Kenapa anda wheelie?
J : Tayar depan motor aku pancit

S : Kenapa anda wikang?
J : Ada semut melintas.

S : Kenapa tak pakai side mirror?
J : Kena kebas kat fun fair

S : Kenapa operate ekzos motor?
J : Cita-cita nak jadi doktor, tak bedah orang bedah ekzos pun ok dah

S : Kenapa tak pasang lampu?
J : Jimat bateri motor, kempen bumi hijau (1 jam tak berlampu)

S : Kenapa tutup no plate motor?
J : Takut orang ambil nombor plate motor untuk beli toto tak pasal-pasal dapat dosa free

Nier lawak aku cipta jer, jgn jawab kat JPJ mcm nier...silap-silap masuk lokap, sia-sia jer...adios....

1 ulasan:

scya lollita berkata...

haha .
tataw agy .
cbe try jwn\b cani dlu
keh99 >,<