Rabu, 4 November 2009

Dah Seminggu

Dah seminggu peperiksaan berlangsung, Alhamdulillah sampai sekarang masih belum berlaku apa-apa yang tak diingini (kes meniru la). Sem lepas merupakan sejarah bg aku sepanjang berada kat sini kerana xder bdk kena tangkap pasal meniru dan semester nier hopefully sama la mcm sem lepas...

Hari nier suasana agak tenang dan nyaman. Aku bangun pagi tadi pun agak bersemangat maybe pasal aku tido awal kut (12.00 mlm). Hopefully, hari nier aku terus ceria untuk terus menunaikan tanggungjawab aku kat sini. Dah seminggu juga, non stop aku bekerja (sabtu dan ahad peksa on juga), dan biler minggu exam mcm nier kedatangan ke opis tentunya sebelum kul 7.30 pg. Balik pulak selepas kul 6.00 petang.

Lupa nak citer, stat senin baru nier Kak Jaja dah ditugaskan ke HEA dan ditempatkan ke PJI, utk itu Selamat Bertugas...adios...

Tiada ulasan: