Khamis, 14 Mei 2009

Penghargaan

kawan-kawan, xder boleh mati kut?

Semua nak? betui x? hahahaha. Memang bila kita uat sesuatu, biasanya kita memang selalu mengharapkan penghargaan, sekurang-kurangnya "terima kasih"... hhhmmmmm, kita memang camtuer, manusia memang camtuer.

Aku? sangat-sangat berterima kasih atas wish rakan2 x kira kat mana kalian. Dah 2 hari, kotak email lotus aku penuh ngan ucapan besday dari rakan2..hehehe. Sebenarnya segan gak, kadang-kadang seronok gak. Tua lagi setahun. Arah hidup? dah kat laluan betui, tapi mana penghujungnya? transformasi dalam diri nampaknya belum betui2 berkesan....setakat ini...bagi aku la....hahaha

Semua impian aku dah tercapai ker? belum lagi, masih jauh perjalanan dan titian yang harus aku tempuh...pasrah? pasrah pada segalanya...... selagi belum tutup mata, rasanya hanya mimpi....mimpi yang akan sentiasa menjadi realiti.......percayalah....adios

Tiada ulasan: