Ahad, 10 Mei 2009

Hari Last......

Merdeka...hehehe

Salam....

Dah lama x tulis blog, maklum lah sibuk ngan Exam. Hari nier merupakan hari terakhir para pelajar UiTM menduduki Peperiksaan Akhir. Aku dan staf (HEA) yang menguruskan peperiksaan akhir merasa sangat bersyukur kepada ALLAH SWT kerana peperiksaan kali nier berjalan dengan lancar. Exam kali ini mencatat sejarah di mana tiada laporan pelajar meniru atau membawa nota semasa peperiksaan. Kalo x, jenuh la aku nak uruskan hal macam nier...hahaha.

Hari nier, tempat exam x banyak sangat macam hari jumaat baru nier. Jadi boleh la menarik nafas sikit.....hehehe. Aku hari nier kena study banyak pasal prosedur dan carta alir peperiksaan akhir dan peperiksaan khas, esok dah nak kena audit ngan Llyod's. Mintak2 sok Khalid bleh back up aku sikit2. Maklumlah aku kan masih baru (dah 8 bulan pun baru lagi ker? hehehe) . malam nier, ingat nak round uat spot check kat bilik student la. Mana tau, kut2 dapat amik gambar pelik2 (hari last la katakan)...hehehe.

Lupa nak cakap, aku dah uat blog baru lagi satu. Blog pasal apa? korang masuk nanti blog tuer, korang tau la...hehehe. Klik kat sini http://myjerung.blogspot.com/

Tiada ulasan: