Selasa, 26 Mei 2009

Cerita.....

Baru kemas opis aku....

Angkat jgn x angkat.....

Lama dah x update blog. Aku nak citer pasai hari nier je kut. Hari ini aku dan staf buat gotong royong mengemaskini susun atur pejabat (tema kali ni pulau2..hahaha). Ini disebabkan satu bilik baru akan dibuka (bilik AR ke-2 - sepatutnya bilik nier utk aku tapi disebabkan Khalid berpindah ke PJI aku amik la bilik dia). Kalo ada EO baru masuk nanti, bleh la aku masukkan dier kat bilik baru tuer...patutnya hari nier dah stat, tapi pagi tadi just ada kontraktor ukur2 tempat projek tersebut. Maybe sok dierorang akan stat uat bilik tuer.

Hari nier, demam aku dah baik cume "kohort" di tekak begitu pekat...sakit tekak aku biler batuk....hehehehe. Malam tadi aku tinggal sorang2 jer pasal Epul ke JB kursus SPSS (sepatutnya aku kena pegi tapi semalam ada Meeting JAC so aku wakilkan Hamzah jer pegi..) Sok petang balik la dier. Hari nier, aku rasa agak lega (lega dari exam) tetapi masih sibuk untuk membikin ayat utk minit mesyuarat...ayat kena proper baru minit of meeting best...hehehe

Hari nier, dapat wish hari guru (cikgu lagi ke aku nier? hehehe)....ini mengingatkan aku kembali kenangan menjadi cikgu ari dulu2...ngajar bdk, makan kat kantin, buat PNP, bagi tazkirah, picit lonceng dan macam2 lagi la......sememangnya kenangan2 macam nier yang membuatkan aku ceria.....dan sekarang AKU TERUS CERIA duk kat UiTM Johor nier....hehehehe...adios....

Tiada ulasan: