Sabtu, 8 Mei 2010

Tua lagi setahun....

Hanya Islam agamaku......

Aku takkan padam lilin yang menyala.....

Kerana ini adalah aku......

28 tahun.....ya itulah umur aku sekarang. Pada 12 Mei nier, aku akan mencapai ke angka itu. Hmmmm...satu perjalanan yang sudah terlalu jauh. Jadi jahat, jadi baik...semua aku dah rasa. Semua yang berlaku setakat ini sememangnya telah direncanakan olehnya. Kita sebagai hamba, kena la terima seadanya. Putus asa merupakan satu-satunya perkara yang aku paling takut dalam hidup ini. Biar apa yang terjadi, perkara tersebut memang aku tak nak. Sehingga sekarang, aku suka ngan gaya hidup aku. Aku tak peduli apa orang kata, kerana ini sememangnya gaya hidup aku. Aku tak pandai nak jadi orang lain dan tak nak sesekali jadi orang lain. Susah orang nak terima, tapi inilah aku.....adios....

Tiada ulasan: