Selasa, 26 Januari 2010

Kursus Pemantapan Personaliti Abad ke - 21

Aku dan Staf aku yang sehati sejiwa.....
Salam

Hari jumaat - ahad yang lepas, aku dan staf UiTM Johor diwajibkan mengikuti Kursus Pemantapan Personaliti Abad ke-21. Kursus ini telah diadakan di UiTM Negeri Sembilan, Kuala Pilah. Seramai hampir 80 orang mengikuti kursus ini. Antara pengisian program adalah seperti Ceramah berkaitan kerjaya, komunikasi berkesan, menangani stress, etika kerja, kembara, kuliah maghrib dan subuh dan lain-lain. Tentunya kursus ini dapat memupuk semangat kerjasama dan menambahkan pengetahuan kepada staf.

Alhamdullilah, objektif kursus telah tercapai dan semuanya pergi dan balik dengan selamat. Sekali aku bawak keter sendiri la...wakakakaka.....

Tiap-tiap minggu x berenti aktiviti...bila la aku nak balik kampung? Ya Allah, berikanlah aku ruang untuk menikmati masa hujung minggu ku......sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui Segalanya.......................

Tiada ulasan: