Rabu, 6 Januari 2010

Perjumpaan Bebudak SR dan PPP

Salam

Kejap tadi lebih kurang nak dekat kul 12.00 pagi, baru abis perjumpaan ngan Bebudak SR. Penuh gak la LT 1 (maklum la nak pungut cop kat kad aktiviti kolej..hehehe). Amanat di mulai oleh Saiful. Ianya banyak berkisar mengenai peranan PPP kepada pelajar. Nasihat dan teguran untuk semua benda yang bebudak selalu lakukan. Pastu, Sokri plak bagi talk. Dia lebih banyak bercakap pasal keselamatan dan tugas2 bahagian dier yang bersangkut paut dengan pelajar.

Pastu, tiba turn aku (ckp psl apa yer?)...hehehe. Aku baca semua kes-kes kesalahan yang boleh dikenakan tindakan tatatertib. Rupanya baru bebudak tahu kebanyakkan benda yang diaorang buat rupanya kesalahan besar (atau buat2 x tahu?)...kuikuikui. Pastu aku sambung sikit pasal akademik (nasib baik tarikh2 penting akademik aku hafal)...berdegar-degar aku brief psl akademik (expert punye psl...kuikuikui).

Pastu Ustaz Sazali (punya la panjang & banyak berkias...kuikuikui) - nasihat dan kata-kata perangsang. Pastu Adam - lebih kpd jom pi Masjid (bilal besar la katakan...). Abis jer majlis tersebut, mkn2 time - kuew tiow n ayam goreng (not bad la). Skang tengah dengo lagu Bunkface - iklan TMNet (Through my window)....sesambil surf blog org lain....hehehehe....adios....

Tiada ulasan: