Jumaat, 26 Jun 2009

Welcome to UiTM Johor

Bangunan Sri Bendahara, UiTM Johor......

Esok pelajar baru untuk kemasukan Julai-November 2009 akan datang melapor diri dan sudah tentunya pada ketika ini banyak kerja dan tugas yang perlu diselesaikan dengan lancar dan teratur. Pelajar baru untuk kemasukan diploma adalah seramai 1911 orang. Hopefully, 70% - 80 % akan mendaftar daripada jumlah seramai tuer. Mereka esok akan daftar kolej dulu, 28hb baru daftar rekod. Preparation HEA? Alhamdullilah, kami dah ready untuk masa tersebut.

Tapi hari nier aku agak serabut (banyak keje)...hanya Allah SWT yang tahu perasaan aku. Ilmu yang aku dapat dari Khalid dan Rakan2 AR yang lain menyebabkan aku agak terrer (1st time conduct intersesi)...Hari nier pun serabut pasal nak kim result bdk2 menumpang kat Johor nier, masa intersesi plak clash ngan khas...nasib baik ada staf-staf yang kuat semangat (pasal dengar jeritan stress aku 2-3 kali gak la...hehehe) Thank you my staf............

Esok? keje la, xkan nak rilek....(utk makluman, senin nier Johor cuti...) kalo bukan minggu pendaftaran, rasanya aku dah balik Pahang....rindu wei, apa khabar la orang kat sana...kalo ada 3G kat Tekam kan best......adios........aku nak pi Maghrib dulu....

Tiada ulasan: