Isnin, 30 Ogos 2010

Blog dan Aku.....

Antara rajin dan malas......itu la yang aku rasakan sekarang nier. Kalau dulu aku rasakan blog merupakan manifestasi hidup aku, kini dengan adanya FB perasaan untuk berblog tu sangat la terbatas......

Alhamdullilah, sekarang nier xder apa yang menggusarkan hati aku. Perjalanan yang dilalui sehingga kini masih penuh dengan kemanisan. Puasa yang dilalui sehingga kini, masih bisa ku tempuh dengan penuh kenikmatan walaupun 4 hari yang lepas aku terbabit dalam kemalangan dan nikmatnya sangat2 aku rasai apabila Allah SWT masih mengizinkan aku terus bernyawa. Dan ini sesungguhnya menjadikan pengajaran yang amat berguna pada aku. Pengajaran untuk lebih bersabar, lebih berhati-hati dan sentiasa ingatkan kematian.....

Setelah 20 hari berpuasa, baru kini dapat aku ucapkan selamat berpuasa kepada rakan blogger dan maafkan aku kerana telah lama tidak ke udara. Insya'allah, aku akan rajinkan tangan untuk menulis blog aku nier setelah lama ditinggalkan...adios.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

syukur pada tuhan kerana memberi pluang bernafas,,,, syukur